Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het artikel van uw keuze in de winkelwagen door op de "bestel" button te klikken.
Hierna kunt u òf verder winkelen òf u bestelling afronden, door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken.
Vul uw gegevens in en doorloop de stappen.
Wanneer u op de knop "bestelling bevestigen" klikt is uw bestelling definitief.
 
 
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven.
 
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, dat is mogelijk op afspraak (lees: contact).
In dit geval betaalt u geen verzendkosten.
 
 
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact met ons op te nemen.
 
 
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via iDeal, vooraf overmaken of contant betalen bij afhalen.
  • iDeal: veilig betalen door internetbankieren via uw eigen bank.
  • overschrijving: bij contactgegevens ziet u een bankrekeningnummer waarop u het bedrag kunt overmaken.
  • contante betaling bij afhalen
 
 
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Uw bestelling wordt na betaling binnen 2-3 werkdagen (m.u.v. feestdagen) bij u aangeboden door Post.nl.
Wanneer u een betaling heeft gedaan via overschrijving, dan wordt de bestelling geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
 
 
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij hanteren vaste verzendkosten van: € 3,50 binnen Nederland.
Voor het verzenden naar het buitenland hanteren wij andere tarieven.

LET OP: Bij besteding vanaf € 50,00 worden er GEEN verzendkosten berekend.

Pakketpost word verzonden via PostNL.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
In principe wordt uw bestelling na betaling binnen 2-3 werkdagen (m.u.v. feestdagen) bij u aangeboden door Post.nl..
Wanneer de betaling door overschrijving gedaan is, dan wordt uw bestelling verzonden zodra wij uw de betaling ontvangen hebben.
*indien betaald met Ideal
 
 
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Als een artikel niet op voorraad is krijgt u een extra melding te zien in het winkelwagen-scherm.
 
 
 
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere artikelen bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden.
Wanneer u een artikel liever eerder wilt ontvangen kunt u twee afzonderlijke bestellingen doen.
In principe zijn alle artikelen op onze webshop op voorraad.
 
 
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, het is mogelijk uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.
De artikelen dienen dan wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn en in de originele verpakking te zitten.
U kunt hierover meer lezen in de rubriek "retourneren".
 
 
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken), zijn de kosten voor het retourneren geheel voor uw eigen rekening.
 
 
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra wij de retour ontvangen hebben zullen wij u een bevestiging sturen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk uw geld terugboeken of een vervangend artikel aan u opsturen.
 
 
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact met ons op en zullen wij het voor u oplossen.

 

 

Real Time Analytics